loading...
قالب گراف
آخرین ارسال های انجمن
عنوان پاسخ بازدید توسط
amin 2 718 smartsailor
amin 0 414 aminsw
amin بازدید : 97 1392/07/13 نظرات (0)
[center][/center]تو خارج دخترا تو 14 سالگی حامله میشن ،

اونوخت اینجا دختر 20 ساله نقاشی میفرسته واسه عمو پورنگ :|

خجالت بکش عمو جون :))
.
.
.
.
.
خدایا این تاوان کدوم گناهمه؟ :|

میدونم کالباس داریم تو یخچال ولی پیداش نمیکنم
.
.
.
.
.
من بالاخره یه وسیله نایلون جدا کن از لواشک اختراع می کنم

و تو جشنواره خوارزمی ارائه میدم!

بضی وختا از زوره ناچاری لواشکو با نایلونش خوردم
.
.
.
.
.
عاخه پاستیل و پفک و لواشک چیه؟ سوسول بازیه!

مرد اونیه که دست عشقشو بگیره ورداره ببره کله پاچه ای

هی لقمه بگیره زبون گوسفندرو بعد روشم آبلیمو بریزه بزاره دهن عشقش :|
.
.
.
.
.
اصن روایت داریم هر کی قبل حذف و اضافه بره سر کلاس خره :|
.
.
.
.
.
پسر داییم گیر داده میگه من میخوام خواننده رپ بشم!

هرجا هم میرسه با خودش زمزمه میکنه " داف من باش با هر کی میخوای باش!! "

من :|

غیرت :|

بازم من :|

شاید شما :|

یاس :|
.
.
.
.
.
دختره متولد 79 استاتوس زده این تابستانم به سردی گذشت

هر شب تا صبح با ویسکی جایت را پر کردم!

منم زیرش گفتم عزیزم از حالا دیگه زود بخواب عادت کنی از اول مهر باید 7 صبح پا شی :|

نمیدونم چرا بلاک شدم
.
.
.
.
.
یکی از فرندام هر روز ریلیشن میزنه،

میترسم بهش پی ام بدم ایدز بگیرم :|
.
.
.
.
.
از بین تمام گره هایی که تو زندگیم داشتم فقط تونستم گره هندزفری رو باز کنم!

همینم حس خوبیه
.
.
.
.
.
یکی از کارای خبیثانه من اینه تو فیسبوک میرم تو پیج خارجیا

واسشون فینگلیش کامنت میذارم!

ینی مخشون میپکه ها
.
.
.
.
.
تنهایی ینی وختی شارژ گوشیت تموم میشه به چپتم نباشه!
.
.
.
.
.
ﺍﻣﺮﻭﺯ ﺗﻮ سوپر مارکت ﯾﻪ ﭘﺴﺮﻩ 13-14 ﺳﺎﻟﻪ ﺍﻭﻣﺪ ﯾﻪ ﺻﺎﺑﻮﻥ ﮔﻠﻨﺎﺭ ﺑﺨﺮﻩ،

ﺗﺎ ﮔﻔﺖ ﺁﻗﺎ ﺻﺎﺑﻮﻥ ﮔﻠﻨﺎﺭ ﺑﺪﯾﻦ ﯾﻪ ﻧﮕﺎﻫﯽ ﺑﻬﺶ ﮐﺮﺩﻡ ﻭ ﯾﻪ ﭼﺸﻤﮏ ﺑﻬﺶ ﺯﺩﻡ!

ﺑﯿﭽﺎﺭﻩ ﺍﺯ ﺧﺠﺎﻟﺖ ﺳﺮﺷﻮ ﺍﻧﺪﺍﺧﺖ ﭘﺎﯾﯿﻦ و ﺭﻓﺖ :)))
.
.
.
.
.
دقت کردین همیشه آشغالی که دور سطل آشغال ریخته از داخل خود سطل بیشتره؟

چرا واقعا؟ D:
.
.
.
.
.
میگن تو بهشت وقتی که انگشت پات میخواد بخوره به پایه مبل،

پایه مبل جا خالی میده!
.
.
.
.
.
سن ازدواج رسيده به نزديک 30،

اونوخت سن عاشقي رسيده به نزديک 12 سال :|
.
.
.
.
.
زندگی به 2 دوره تقسیم میشه!

1. قبل از آشنایی با اینترنت

2. بعد از آشنایی با اینترنت :|
.
.
.
.
.
دیدین بضی وختا تو یه جمع رسمی دارین با یکی حرف میزنید ولی حواسش نیس،

یهو طرف بعد از رب ساعت بر میگرده میگه هاااااان چی؟

خب چی و درد،چی و مرگ،چی و هناق دیوث :|
.
.
.
.
.
بعضیام هم اول بوی عرق بودند بعد دست و پا در آوردند :|

کصافطا :|
.
.
.
.
.
تا حالا دقت کرده بودین که پلنگ صورتی ناف نداره؟!

یه بار شد تشکر کنید به خاطر این اطلاعات نابی که بهتون میدم؟
.
.
.
.
.
سلامتیه همه نیمکت اخریاش ...

سلامتیه اونی که موقع امتحان میرفت مینشست رو زمین ...

سلامتیه اونی که تیکه میندازه بچه ها بخندن اما تا اخر کلاس باید دم در وایسه ...

سلامتیه اونی که گچو میذاشت بالاترین نقطه تخته تا معلم اذیت بشه ...

سلامتیه همه بچه شرا ♥
.
.
.
.
.
بضی دخترا رو میبینم دوس دارم بهشون بگم

عزيزم يه ذره صورت رو آرايشت مونده! :|
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
سلام.مدیریت این وبلاگ به شما خیر مقدم عرض می کند و امیدوار است از مطالب آن نهایت استفاده را ببرید. با تشکر امین افشین
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    سایت ما را دوست دارید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 147
  • کل نظرات : 15
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 3
  • آی پی امروز : 26
  • آی پی دیروز : 12
  • بازدید امروز : 48
  • باردید دیروز : 14
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 161
  • بازدید ماه : 655
  • بازدید سال : 3,125
  • بازدید کلی : 43,756
  • کدهای اختصاصی

    قالب وبلاگ

    mouse code|mouse code

    كد ماوس



    کد کج شدن تصاوير

    اسلایدر